Allmänt, Bebissaker, Sacred Pregnancy, Tredje trimestern

A babyshower for me?

10718027_10152739202481221_1196147568_n

10718988_10152739201881221_935074746_n

Vilken jäkla överraskning!! Blev chockad. Jag hade inte alls förväntat mig detta. Fråga mig inte varför men har inte ägnat en tanke till att mina fina vänner skulle göra detta. Tusen tack fina ni!! Att ni lyckades hålla det hemligt tillsammans med Kalle är ett under. Inte för att jag inte litar på er fantastiska förmåga att överraska utan mer att jag inte lyckats knäcka koden. Speciellt när Kalle var med på det. Älskar er! Så mycket kärlek, så goda cupcakes, så härligt med lite bubbel, frukt och vilka fina presenter. 

Så fint ni gjorde när ni stormade in med ballonger och allt! Jag undrar verkligen hur jag såg ut när ni kom fram vid dörren och sa surprise. Min min måste ha varit priceless. Överraskad, skrämd, förvirrad och chockad. Haha! Jag var ju på väg ut tillsammans med Kalle. Men icke.. Det fanns ju andra planer. Mycket bättre!

I kväll ska jag och Kalle njuta av en varsin cupcake (makalöst goda som ni bakat Frida och Ida!!) och flaskan Jordgubbsmousserande som blev över. Tack igen fina ni! Nu är vi lite mer förberedda inför Skorpans ankomst med kläder, blöjor och annat fint.

Standard

Kommentera

