Allmänt, Kärlek, Tredje trimestern

En dröm om dig Skorpan

En natt förra veckan drömde jag något ofantligt fint om dig Skorpan. Du är hemlighetsfull och delar gärna inte med dig av vem du är ännu, vilket är helt förståeligt. Men så denna natt… Jag drömde att jag och din pappa befann oss på BB Sophia i deras hotellrum. Jag höll i dig och vi var helt tagna av hur fin du var. Det hade gått ett bra tag utan att vi tagit reda på om du var en pojke eller flicka. Men så kollade jag och sa till din pappa: Nu ska vi bara bestämma om det är en M eller F (dom två flicknamn vi har som aktuella). Då sa vi tillsammans utan tvekan att du är en F. Det var så fint! Du var i drömmen en riktigt härligt go flicka som fick namnet F.

a7948b8ff27c7a6a94cec69d159c95d0

Så efter den drömmen har jag gått och tänkt på dig som en flicka. Jag tänkte att nu dom sista veckorna kanske jag ska leka med tanken då jag dom senaste 30 veckorna har tänkt att du kanske är en pojke. Oavsett vem du är så är du efterlängtad till tusen av oss och alla andra runt omkring dig.

Standard

Kommentera

