Allmänt, Tips och trix, Tredje trimestern

Amanda Schulman och Hannah Widell, underbara människor!

Har precis lyssnat på det senaste podavsnittet från Amanda Schulman och Hannah Widells Fredagspodden. Det är ifrån när dom var på Bokmässan i Göteborg. Det var så fint när Hannah som är gravid och ska föda snart (någon som vet när?) läser upp ett brev hon skrivit ihop till sitt barn i magen. Blödig som jag är grät jag en skvätt. Så fint! Ni måste lyssna, klicka här.

Dom är helt underbara dom två, och jag kommer verkligen följa denna pod. Ni har väl inte missat deras senaste program på SVT Flow? Ett härligare liv. Underbart första program också värt att spana in. Tråkigt dock att det bara varar i 15 min. Vilket dom också tyckte så dom har en tvodd efter varje program som är i 30 min där dom pratar om programmet osv. Grymt! Klicka här för att komma till programmet.

hanna-amanda-1280-jpgBild lånad från Google search.

 

Standard

Kommentera

