Allmänt, Bebissaker, Kärlek, Tredje trimestern

Bärsjal, knepigt?

10719338_10152756551601221_1368496163_n

En lite kudde fick agera bebis då vi tydligen inte har ett enda gosedjur i denna lägenhet.

Idag passade vi på att öva olika knytningar med vår fina Tricot-Slen. Först prövade jag att göra det på mig själv men det är ju inte direkt lätt med magen i vägen, det blev lite knasigt. Så Kalle fick bli min provdocka och stå ut med att jag drog tyget hit och dit. Men till slut fick vi till det någorlunda. Jag antar att vi behöver öva mer. Tur är väl det att dom hjälper en på BB-Sophia med detta. kan tänka mig att det kommer vara lite nojjigt när man har en liten nyfödd att tampas med i denna.

Jag smälter varje gång jag ser dessa bilder. Tänk att inom snar framtid kommer Skorpan ligga där i. Om ca. 26 dagar!! Helt jäkla ofattbart.. Känns som jag kommer fälla lyckotårar varje dag av all kärlek jag har för dessa två. 

 

Standard

Kommentera

