Allmänt, Tredje trimestern

Kusinmys med bästa Denice

IMG_6997.JPG
Idag blev det kusinhäng med denna Donna på bilden. Vi möttes upp på stan för lite shopping. Dock stod hon för shoppingbiten (ny handväska, smink, present till lillkusinen osv.) då jag bara fönstershoppade. Lite tråkigt nu såhär på slutspörten.. Ingen idé att köpa kläder till mig då jag inte vet vad som passar längre osv. och Skorpan har det mesta redan. Vi har sagt att vi väntar till hen är ute för att veta vilken storlek Skorpan blir. Var dock på jakt efter nya jeans till Kalle men lyckades inte hitta några..

Fika fick vi styra om lite då båda var trötta efter lite strosande på stan. Jag var helt slut efter en timma. Det börjar kännas av att jag är höggravid. Så vi tog och fikade hemma hos mig och Kalle istället. Så en varsin superduper mega stor muffins köpte vi med hem och så koka vi gott perkulatorkaffe. Nom nom!

Sen blev kusinen så sjukt sugen på att klippa av sitt megalånga slitna hår och ja varför inte tänkte jag. Så chop chop sa det och en timme senare hade hon 20-25 cm kortare hår. Ni ser på bilden! Så fin blev hon. För er som inte vet är jag frisör i grund och botten sönder var inget konstigt att hon vad mig klippa. Hehe!

Nu väntar jag på att hjärtat ska vara klar hos tandläkaren. Det blir en lugn kväll med mycket mys.

Standard

Kommentera

