Allmänt, Tredje trimestern

GRATTIS IDA OCH KRISTOFFER

IMG_7098.JPGDenna lilla skatt är snart redan två veckor gammal. Lilla underbara och söta Edvin. Det gjorde ni sjukt bra Ida och Kristoffer. Jag har fick äran att träffa honom tillsammans med Frida i tisdags. Så sjukt underbart. Så svårt att förstå att det faktiskt blir en bebis i slutändan. Tänk att det var han som låg därinne i Idas mage och buffades. Det fick mig att förstå lite mer i alla fall att det blir en bebis till slut. Så svårt att förklara för att det är verkligen oerhört svårt att förstå. Kan man det på riktigt? Förstå hela vägen? Jag tror inte det. Jag tror att allt nog blir mer förståeligt när man har sin skatt i sin famn. Men visst jag förstår lite delvis och detta möte med lilla Edvin gjorde det lite mer tydligt.

När bilden nere till vänster där jag håller Edvin togs passade Skorpan på att ge Edvin en lyckospark eller rättare sagt typ sju stycken. Så kul att Skorpan verkligen försökte kommunicera redan min sin bästis. Hihi! Längtar tills vi fyra kommer umgås. Perfekt att vi nu också bara bor tre T-banestationer ifrån varandra.

Men åter till Edvin och hans fantastiskt fina föräldrar. Ni är så sjukt avslappnade och naturliga. Det kändes som om ni visste precis vad ni höll på med, bara 8 dagar som föräldrar. Fint att se!! Och du Ida, vilken kämpe du är. En riktigt powerkvinna.

Stort GRATTIS igen till er alla tre!

Standard

Kommentera

