Allmänt, Tredje trimestern

Bullbak med en twist

IMG_7168.JPGSå hittade jag orken och viljan att slänga ihop lite kanelbullar till slut. Fy tusan vad lyckade dom blev!! Underbart saftiga, smakrika och snygga. Känner mig smått mallig över dom. Hihi! Kalle är dessutom väldigt nöjd. Om han fick bestämma skulle han äta en kanelbulle till frukost i sällskap av en god kaffe. Men nej, så många bullar har jag inte bakat denna gång. Så han får ha till godo. Nu är frysen full av gofika då jag igår slängde ihop några hallongrottor, schackrutor och några experimentella jordnötssmörkakor.

Ps. När detta bullbak startade kände min livmoder för att informera mig om att vi tagit ett steg närmre förlossningen. Jag fick känna en gedigen förvärk. En sådan där man måste släppa allt vad man gör och bara andas sig igenom. Sen kom det inga fler men däremot små sammandragningar som det varit dom senaste dagarna. Vem vet vad som händer i natt? Ds.

Standard

One thought on “Bullbak med en twist

  1. Pingback: HELHET » Positiv natt, dröm eller verklighet?

Kommentera

