Allmänt, Tips och trix

Mineral Makeup, the real deal

IMG_7136.JPGSom jag har längtat och väntat sedan jag fick nys om att min kära kollega/lärare Lena berättade att hon och makeup artisten Frida-Marie skulle ge ut sin egna helt naturliga mineralmakeup. Nu finns den äntligen i butiken på Birkagatan 19, Stockholm. Ni anar inte hur exalterad jag var när jag kikade in där. Jag skulle egentligen beställa nytt mineralpuder (från en annan naturlig mineralmakeupserie) då mitt är slut. Det kändes lite surt med tanke på att jag faktiskt visste att LO Colour Makeup skulle lanseras inom snar framtid.

Så nu sitter jag här med min nya mineralfoundation från LO Colour Makeup som ska testas gladeligen. Så fina pigment att jag dör!! Detta har ni gjort bra Lena och Frida-Marie!

Kika in i denna härliga butik och bli hänförd av allt som den botaniska världens har att erbjuda dig för att vandra i skönhet. Öppettiderna för butiken är tor-fre 10-18 och lör-sön 11-16.

Standard

Kommentera

