0-3 månader, Allmänt, Elis

Glad Lucia

Pappan är ute på grabbmiddag och då passar jag och Elis på att ha pizzakväll hos gammelmormor. Det är så mysigt att ha mormor mitt i stan speciellt nu när man har en liten bebis som ibland kan behöva pausa från allt stök ute på stan. Så skönt att

Vi har idag njutit av en lugn dag hemma med mycket mys! Jag har nu äntligen skaffat en iPhone 6!!! Yaey!! Äntligen kan jag få ta snyggare bilder på mina hjärtan och allt annat smått och gott.
IMG_8285-0.JPGIMG_8283-0.JPG
Vi han med lite julmarknad i Gamla Stan innan vi delade upp oss inför middagen.

Standard

Kommentera

