0-3 månader, Allmänt, Elis, Fjärde trimestern

Ingen repris i natt

IMG_8264.JPGJa då har vi hamnat här igen. Detta foto avslöjar hur vi för en halvtimme sen satt i badrummet. Det ända stället han blir någorlunda lugn i. Han ville vaggas i knät, lampan skulle vara tänd och vattnet skulle forsa ur kranen. Jag ska va glad. Det är faktiskt inte mycket skrik ifrån han i natt så länge han fick va i badrummet. Nu har vi dock bytt plats och han har somnat någorlunda djupt i sin vagn.

Det konstiga nu är att jag har svårt att somna när han inte är nära mig. Rädd att jag inte ska vakna av hans pip. Saknar han. Saknar han mycket även fast Hammar en meter ifrån mig. Min gosiga, skrikiga och älskade son.

Standard

Kommentera

