0-3 månader, Allmänt, Fjärde trimestern

En månad gammal idag

IMG_8437-1.JPG
Hipp hipp hurra för denna nattuggla idag. Elis ville inte alls sova inatt. Men va gör det såhär i efterhand när man är så jäkla go och söt?

Tänk att en månad kan gå så fort. På ett sätt känns det som om han varit med oss hela tiden och på ett annat sätt känns det som om han nyss kom till oss. Han är det bästa jag gjort, det bästa som hänt mig och ja är så jäkla stolt över min lilla familj. Kalle, jag och Elis.

Vår lilla son som växer och utvecklas hela tiden. Hur ska man hinna dokumentera allt? Lilleman kan så mycket också ser fram emot vad han kommer lära mig.
IMG_8300.JPG

Standard

Kommentera

