0-3 månader, Allmänt, Elis, Fjärde trimestern

Två små gossar på äventyr

Idag för första gången efter graviditeten har jag tränat. Jag tackar Ida för att hon tog med mig dit hon går och tränar. Hon hade en gratisbiljett som jag kunde använda för att gå på mamma/baby-pass. Med två morgontrötta (se första bild på dom i overallerna innan passet) pojkar for vi iväg till Balance i Solna.

IMG_0001.JPGVåra gossar gillade detta väldigt mycket då dom fick iaktta oss men även vara med på vissa övningar. Detta fick mig att bli väldigt sugen på mamma/baby yoga-pass. Måste ramla in på ett drop-in snart på Söder. Tips på bra mamma/yoga ställe? Hit me.

Men det ger ju också hopp om att jag kan göra lite övningar här hemma på yogamattan tillsammans med Elis. Han verkligen älskade när jag gjorde den så kallade katt/ko yoga övningen över honom på styrkepasset. 

En förmiddag med Ida och Edvin blev förlängd fram tills middagstid. Alltid lika mysig att umgås!! Och ja tiden flyger iväg som alltid. Vi fick sällskap av dom och en galet vacker solnedgång till tunnelbanan.

 IMG_0002.JPGInget filter på denna underbart vackra och magiska solnedgång. 

Standard

Kommentera

