0-3 månader, Allmänt, Elis

Morgonlek med mamma

Hur hamnade du där älskade unge? 

Lilleman börjar bli mer och mer proffsig på att förflytta sig. Han bökar och stökar, rullar och snurrar. Ca. 5 min innan denna bild togs låg han i mitten på fällen och låg och tittade mot den gröna grodan. Min lilla buse! 

Denna härliga träskallra letade jag fram bland mina småsyskons sparade saker. En riktig hit enligt Elis. Han är så sjukt duktig nu på att ta tag i saker man håller framför honom. Han blir liksom helt till sig av lycka och ger ifrån sig glädjetjut. Det sägs ju att dom upptäcker världen genom munnen och det håller verkligen Elis på med nu. Han verkligen tar ALLT till munnen. Även mamma och pappa är goda att smaka på. Han älskar att ta tag i vårt hår och dra våra ansikten mot hans mun.

Det är verkligen mycket som händer i utvecklingen nu. Jag verkligen älskar det!! Min lilla stora skrutt!

Standard

One thought on “Morgonlek med mamma

Kommentera

