4-6 månader, Bebissaker, Elis

Ett, två, tre.. Dyk!

Dessa två, bästa duon! 

Idag fick dom göra sitt första dyk på babysim. Så nervöst men jag lyckades behålla lugnet. Jag ville ju inte spegla av det till lilleman. Våra små lyckades dock få i sig en lite kallsup. Yngsta i klassen och mest sugna på att smaka på vattnet. Till min förvåning så blev Elis endast lite chockad av kallsupen och inte rädd. Alla i gruppen var delaktiga i allas första dyk. Applåder och jubel till alla duktiga bebisarna.

Efter den härliga simstunden for vi hem till Ida och Edvin. Grabbarna grus sov sött hela vägen hem och ännu längre. Vi han alltså käka lunch och dricka kaffe. Lyx! 

Elis fick pröva att leka i Edvind babygym. A BIG HIT! Elis blev lite överväldigad av extas att han inte visste om han skulle skratta eller gråta. Dags att skaffa ett tror jag bestämt. Det var också superkul att ligga och titta på melodi-mobilen som satt fast i taklampan. Båda grabbarna ville att man skulle vrida igång melodin så fort den slutade.

En fin och härlig dag, fylld av aktivitet.

Nu sover mina två skatter gott tillsammans!

Standard

Kommentera

