4-6 månader, Allmänt, Elis

Sova på dagen?

2015411650171931114001_sbig

Inte ska väll jag sova mamma?

Jag som trodde att han började komma ur sina trotsa sömnen på dagen rutin. Men nej. Klockan är nu strax fem och han har alltså sedan 08.00 sovit två gånger och då i 30 min. Jag har alltså inte den bästa dagen. Tur att den spenderades hos min mormor så att jag kunde äta samt duscha. För när jag kom hit klockan 12.00 så fick dom två saker äga rum.

Tror att lilleman kan ha dragit på sig en förkylning. Från vem vet jag dock inte. Inatt var han snorig men nu på dagen har det varit rätt lugnt. Vi får se hur natten blir.

Standard

Kommentera

