4-6 månader, Allmänt, Bebissaker, Elis

Baradamdamdamdaaa!

20154192355262001114001_sbig

En helt ny värld!

 

Som ni kanske såg på förra bilden nedan så har vi nu invigt sittdelen. Elis är så nöjd att han nästan spricker av glädje! Jag skojar inte när jag skriver att han har ett litet småflin hela tiden. Tänk, en helt ny vinkel att se världen ur. Underbart om man frågar Elis.

För mig var det blandad förtjusning. Att se Elis så nöjd värmde mitt hjärta men jag ska erkänna att det gjorde lite ont i mig när jag såg andra vagnar med liggdel. Blev lite ledsen och tänkte.. Åh, så små bebisar. Lilleman är så stor nu.. Haha. Ja måste bli bättre på det där med att: Embrace every new milestone and live in the moment! 

 

Standard

Kommentera

