4-6 månader, Allmänt, Elis, Tips och trix

Födelsedagsgallej!

20154251739535711114001_sbig

Lilleman redo!

Nu ska vi iväg och fira Ida som fyllt 27 bast i veckan. Lilleman följer självklart med på tjejmiddagen och är uppklädd likaså. Vi har en plan jag och Kalle. Jag söver Elis hos Ida och så hämtar Kalle honom när han somnat för natten. Jag har pumpat ut mjölk till dom. Dock när Kalle prövade att ge igår så ratade han nästan flaskan. Eller ja snarare att han inte förstår vad han ska göra. Men jag håller tummarna att det du kar när jag inte är med. Vi har till och med köpt en ny flaska som ska vara anpassad till amning osv. En Medela. Uppdatering på den fronten kommer.

20154251739551781114001_sbig

Ursäkta selfien.

Tagen i farten nu på väg till Ida. Men var tvungen att att visa mitt smink. Alltså jag är så sjukt förälskad!! Har använt LO Colour Makeup sen det kom ut för några månader sen. Är frälst. Igår utökade jag sortimentet lite med en lippot. Kolla färgen på läpparna, devine. Vill ni som jag använda bra, eko, rena sminprodukter så spring till butiken Lena Losciale (Birkagatan 19, Stockholm) och prova makeupen.

 

Standard

Kommentera

