Allmänt, Yoga

En svängom på mattan in läggdags

2015512229257721114001_sbigÄven fast sängen var mer lockande och kroppen bara ville vila i kväll så tog jag tag i yogan innan jag nu ska lägga mig. Jag har lovat mig själv att göra denna utmaning av 30 days of yoga. Min kropp kommer tacka mig efter den omgången, förhoppningsvis. Vi får se vad jag säger då. Så skönt med ett 30 minuterspass som än så länge är rätt basic och mycket strecth. Killarna sover sen en stund tillbaka och nu är det äntligen min tur. God natt!

Standard

Kommentera

