4-6 månader, Allmänt, Elis

Nämen hej på dig

20155121049508771114001_sbig

Morgonlek hemma

 

Oj vad fort tiden går. Dagarna har bara rullat iväg och inte ett endaste inlägg har hunnits skrivas. Det har hänt massor på vägen och det planeras och skapas inför namngivningen. Vi har bott borta hos Kalles mamma i helgen då hon varit bortrest och vi behövt komma bort från vårt hem. Kalle har varit sjuk och väldigt pollenallergisk samtidigt som jag har haft den härliga lingonveckan med mycket smärta men bättre humör. Det tack vare min ”Spray the bitch away”-aromaspray.

Elis har gungat för första gången med sin kompis Edvin. Jag har hunnit med besök hos min kiropraktor. Bakat bullar och muffins. En av flera Pom poms är klara till namngivningen. Jag har påbörjat en yogautmaning som heter 30 days of yoga . Firat Kalles syster och systerson som fyllt år. Ja, fullt upp.

20155121049546991114001_sbigDom senaste dagarna i bilder.

 

Standard

Kommentera

