Allmänt, Kärlek

Återfunnen!!

Min förlovningsring! 

Äntligen, äntligen är den återfunnen. Vilken jäkla sjuk ångest jag har haft över att jag totalt trott att den har varit borta forever. Känns mig som världens sämsta människa. Skam inför Kalle. Att jag har lyckats slarva bort något så viktigt och fint av den man älskar. Usch. Önskar ingen den känslan. Bläh.

Men nu så är den återfunnen. Skrattretande vart den var någonstans. Pinsamt. Haha! I min väska i sovrummet. Precis som pendel sa. Tack!

Standard

Kommentera

