Allmänt

Loppisfynd

 
Idag har det varit loppisgalenskaper i Hornstull. Vädret har varit helmysko. Kallt, småregnigt och ibland sol. Inte det perfekta loppisvädret direkt. Men det hindrade inte oss som för tillfället bor i närheten av Hornstull. Återvinningsfest deluxe. Alltså storleken på loppisen var nästan ett skämt känns det som. Vi han nog med 10% av hela innan vi faktiskt gav upp pga vädret. 

Jag lyckades fynda nya skor till mig själv. Dom som känner mig vet att jag har svårt att hitta skor i min storlek. Storlek 42 i dam borde ju inte vara svårt att göra. Men tydligen är det så. Så när jag hittar dessa fina i storlek 41 och dom passar som handen i handsken blir jag lycklig. Hur fina är inte dom? 195:- och brand new. Sommaren är räddad!

Standard

Kommentera

