4-6 månader, Allmänt, Elis

Och så kom sommaren

 Elis och Edvin gungar i småbarnsparken.

 Det kliar i tänderna!!

Om vädret va bra igår så var det ännu bättre idag. Sommaren är äntligen här! Mina nya fina skor åkte på och jag önskar nästan att jag tagit långkjolen också. Så himla varmt!

Först mötte vi upp min mormor för att gosa lite. Elis blev väldigt glad över att se henne och slängde sig i hennes famn. Underbart att se! Presenter fick han också. En keps som det står Skorpan på, sommarsandaler, haklapp och shorts. Mycket bra tycker mamman.

Sen mötte vi upp Kalle för lite glass när han hade rast. Älskar Stikki Nikki. Ekologisk riktig glass. Det blev en vegansk lakrits och choklad glass för mig. Nom nom!

Efter det blev det parklek med Ida och Edvin. Kanske lite fel klockslag att vara ute i värmen på, sådär mitt på dan. Stekte som bara den. Så för att pausa från hettan gick vi upp till min mormor. Åt jordgubbar och goda jordnötsbollar jag gjort. Recept kommer! Det medan killarna busade runt på golvet.

Standard

2 thoughts on “Och så kom sommaren

Kommentera

