Allmänt, Throwback Thursday

Throwback Thursday: Ett år sedan var vi på RUL

För ett år sedan fick vi se lilla Skorpan, som Elis kallades för i magen. Nog för att vi sett honom på fyra eller fem tidigare ultraljud. Men denna var ju speciell. Det fantastiska RUL:et som alla pratar om och längtar ihjäl sig till. Jag var om jag minns rätt inte alls nervös då jag hade kännt Elis röra på sig ett flertal gånger. Första gången i vecka 14 när vi var i Turkiet på semester. Jag peppade mig med att det kan ju inte vara något fel på denna livliga lilla krabat. Och vi visste sen innan att lilla Skorpan hade 10 fingrar och 10 tår.

Kommer ihåg att jag blev så besviken och arg på den barnmorskan vi fick. Så okänslig och omänsklig. Men fina bilder fick vi dock. Hela fem stycken. Ni kan läsa hela inlägget här och även se bilderna.

Standard

Kommentera

