Allmänt

Min månad!!

  
Jag är ett sommarbarn. Född mitt i sommaren. Då alla är som gladast och oftast har semester. Nu är min månad här och det verkar som att sommaren äntligen har nått staden. Det ska bli varmare för varje dag nu. 

Så vad har min månad att erbjuda än så länge?

  • Min mamma fyller år och flyttar permanent ner hit till Stockholm. Hurra!!
  • Jag och Kalle firar två-årig förlovningsdag den 6 juli. Hur kan tiden gå så snabbt?
  • Vi ska spendera flera dagar ute i södra skärgården. Sommar på riktigt!
  • Jag ska såklart fyllar år, 26 år blir jag den 16 juli. HAPPY BIRTHDAY to me!!
  • Elis blir samma dag som jag fyller år ela 8 månader gammal. Craazy!
  • Vi ska också börja packa ner lägenheten och styra vår familj i en ny riktning som ingen vet ännu.. Vilket är sjukt spännande!

Ja så ser planerna ut än så länge. Hur ser erat juli ut? 

Standard

Kommentera

