7-9 månader, Allmänt, Elis, Kärlek

Couldn’t asked for more 

Vilken födelsedag jag haft. Fy tusan vilken fin familj och vilka fina vänner jag har. Överröst med kärlek. Fullt hus hade vi här hemma idag. Visste inte riktigt vilka som skulle komma eller så. Men vi blev allt 20 pers och två små bebisar som trängdes i vår tvåa. Underbart om ni frågar mig. Bästa var nog att se Elis ha så himla kul med alla och framförallt sin kompis Julian sommar två månader äldre. 

Hembakta prinsesstårtorna, vaniljdrömmar och biscotti. Paket och bebissnack. Solglimtar bland åskan som mullrade. Tända ljus och maraccas. Inlaws och nyfunna vänner. Svärmödrar och barndomsvänner. Närhet och lägenhetsjakt. En bra jäkla födelsedag!

Och vad var överraskningen som jag blev förd till?? Jo, en ljuvlig ayurvedisk helkroppsmassage på Centralbadet följt av en mumsig rawfood lunch. Om jag blev glad? JA. Om jag blev avslappnad? JA. Om bag blev rörd av överraskningen? JA. Om jag njöt? JA. Om jag ville att massagen skulle ta slut? NEJ. Sån himla bra start på en väldans bra dag. 

 Skönt avslappnad efter massagen.

Får inte glömma att min lilla prins faktiskt blev 8 månader idag. ÅTTA MÅNADER..!! Han börjar närma sig ettårsdagen, sakta men säkert. 

Standard

Kommentera

