Allmänt

HAPPY BIRTHDAY to me!!

 
Idag är det med födelsedag!! Wihoooo!! Jag struntar i att det regnat ute och eventuellt ska bli åska. Det bidrar bara med mera medkänsla inomhus. 

Blev nyss väckt av älskling och fick frukost serverat i vardagsrummet då lilleman faktiskt sov vidare. Fina paket fick jag också! Men mer om det senare om någon undrar.

För redan 40 minuter senare är vi nu på väg till min överraskning. Ja, jag har ingen aning om vad som ska hända. Sitter på tuben med min lilla familj. Vet inte vart vi ska av.. Vet att vi i alla fall ska äta tidig lunch ute innan vi far hemåt och har gäster över på eftermiddagsfika.

Standard

2 thoughts on “HAPPY BIRTHDAY to me!!

Kommentera

