Allmänt

Vi har flyttat men..

vi bor ännu inte där. Vi bor för tillfället hemma hos Kalles mamma i några veckor. Den nya lägenheten har lite saker som behövs ta itu med innan vi kan boa in oss ordentligt. Men som jag längtar..!! Och det kommer bli bra tills slut. 

Så vi pendlar lite fram och tillbaka vissa dagar mellan nya stället och Nonna för att fixa med saker. Tyvärr kanske vi har hittat mögel (hoppas inte att det är det..) i nya lägenheten. Vi väntar på svar från fastighetsägarna. 

Känner mig lite som en arg hyena när jag ringer dom dagligen med tusen frågor,  funderingar och felanmälan. Försöker dock vara så trevlig och glad som jag bara kan i samtalen. PMS-monstret inom mig kämpar med lugnet…

Standard

Kommentera

