7-9 månader, Allmänt, Barnmat, Elis

Balkonglunch

 
Matglada charmören!

Dagens lunch åt vi ute på min svärmors balkong. Första balkonglunchen för både mig och Elis. Då är det sommar på riktigt!! 

Som ni ser älskar han min mat och till min glädje kan han ta den laddade skeden med mat och mata sig själv. Jag håller fram skeden han tar den och vänder på den och skrapar av maten. Smidigt då jag inte alltid har tid/ork att fixa BLW anpassad mat till honom. Men att han matar sig själv med skeden är ju en version av BLW, right? 

Standard

Kommentera

