Allmänt

Sekunderna innan det blev blött


Jag hade bråkat på honom en torr blöja men till min förvåning hade den hamnat liiiite fel och han kissade nr både sig själv och mig. Ja va säger man, life as a mom?! Haha.

Idag har vi fått mycket gjort i lägenheten med måleri av köksskåp och jag har även lyckats puscha så att det kommer folk och lägger nytt golv nästa vecka. Hurra..!!!

Så uppackning av kök står på schemat och sen fylla köket med allt från vardagsrum samt sovrum. Allt inför att dom ska lägga golv. Så inflytt blir flyttad framåt några dagar.. Igen. Men all is good! Tur att vi har en så go liten goseklump som på bilden ovan som gör en så lycklig mitt i allt flytteri.

Snart så snart kan vi kan vi njuta av vårt nya hem. Untill then.. Tag along on the ride!

Standard

One thought on “Sekunderna innan det blev blött

  1. momrmor skriver:

    har bytt en del blöjor i mitt liv, men han tar rekord på att slingar och vända sig, stark som bara den och helt orädd !!!!!

Kommentera

