10-12 månader, Allmänt, Elis, Holistiskt

Utan mamma 

Idag vaknade han utan feber och var allt lite piggare. Kröp runt även fast att man ser att hans kropp är påverkad och inte lika stark. Han har krockat och slagit sig några fåtal gånger trots att Kalle var med till 100%. Men trots det så kämpar han vidare, ätit relativt bra idag och busat. Allt medan jag for iväg mitt på dagen till min mamma för en seans. 

Vi var åtta kvinnor i gruppen och ett medium. Alla fick fina och viktiga budskap från ”andra sidan” och jag fick ”träffa” min farfar medan mamma fick besök av sin mormor och pappa. Både det som jag fick berättat för mig och min mamma stämde så glasklart att vi båda bröt ut i tårar tillsammans. Faktiskt dom ända där som gjorde det. Hej blödiga familjen!

Efter när jag sätter på min telefon igen möts jag av dessa bilder från mina två hjärtan. Lilleskrutten..!!   
 
Dom hade det bra men när jag FaceTime:ar dom bryter Elis ihop av gråt och inser att jag är borta. Hade nämligen gått när han sov sin vila. Aj.. Usch va jobbigt. Ville bara vara där och krama om honom. 

Dock var det välbehövligt för mig att vara själv i ett par timmar efter dessa dagar lika väl som det var behövligt för mina killar att bara solo tillsammans. Men nu ska jag krypa ner hos dom och förhoppningsvis sova lite bättre än dom tre senaste nätterna.

Imorgon hoppas vi att Elis mår ytterligare lite bättre. 

Standard

3 thoughts on “Utan mamma 

Kommentera

