Allmänt, utbildning

1 dag kvar

Imorgon börjar studierna. Mina två distanskurser hos Komvux jag ska läsa inför kommande ansökan till sjuksköterskeprogrammet. Känner mig peppad och lite härligt nervös. Har inte någon information direkt mer än att jag ska vara på plats kl. 9 och så får vi se vad som händer då. Lär bli en massa information, träffa lärare, låna böcker (vilket är toppen så slipper jag köpa) och lägga upp en studieplan.

f0b9a5c1dbbe1bdebe998f2ad810e443

Update: Efter att ha läst antagningsmailet lite mera noggrant så är det så att det bara är Matematikkursen som startar imorgon. Skönt på ett sätt mindre bra på ett annat då det betyder att jag missar en dags arbete på jobbet. Eller kanske inte? 

 

Standard

Kommentera

