Allmänt

Helgen är här

Pang bom. Zzzzzzzz… Nu har jag checkat ut denna jobbvecka. Jag klarade mig igenom den med magkatarr. Får allt skylla mig själv av för mycket kaffedrickande, stressade måltider på jobbet, tuggummituggande och dålig sömn i början av veckan.

Men nu är det helg som sagt och solen skiner härligt. Tyvärr ska ju vädret inte vara lika skinande i helgen. Men ingen idé att deppa över det. Vi ska förhoppningsvis dra en sväng till Ikea. Eller ja, jag och min mor ska hyra släp och låna bil. Kalle avskyr Ikea så han får gosa med lilleman och hitta på något kul. 

Jag däremot ÄLSKAR Ikea. Likaså min mor. Perfekt kombo. Så denna familjesäng som jag velat göra ska äntligen bli av. Vi ska äntligen få sova skönt. Tycker verkligen att vi är värda det, speciellt när liten vaknar i snitt 4-8 gånger per natt. 

Vad mer har helgen att erbjuda? Förhoppningsvis vila, hemmaspa, god mat och massa kärlek.   

Vad ska ni hitta på?

Standard

Kommentera

