Allmänt, Yoga

Träning?

Bilden nedan är som ni ser tagen för ett år sen och det var nog senast jag tränade på riktigt om jag minns rätt. Kan hända att jag sprungit på ett yogapass eller två efteråt. Minnet är kort men gott. Det är ju helt sjukt att det var så länge sen. 

 

Hur jäkla go är inte Elis på bilden?!

Tack Timehop för påminnelsen idag. Jag måste verkligen ta tag i den träningen. Jag menar om vi i framtiden vill ha ett till barn måste min kropp orka och var stark. Just nu med axlarna så känns kroppen så svag. 

Jag vet dock inte vilken träning jag kan komma igång med på riktigt. Motivationen tryter superfort för min del. Kanske ska göra någon utmaning? Yoga challenge? Mammamage? Det måste tyvärr vara någon hemmaträning då tid att ränna iväg för att träna inte finns. Någon som vill haka på en utmaning? 

Standard

Kommentera

