Allmänt, Mommy Monday

Lugg, page eller nått annat?

Jag kan väl säga att jag hoppas på att få en klipptid denna vecka. JAG MÅSTE VERKLIGEN FIXA MITT HÅR. Ett år har gått sen sist. Shame on me som är frisör och allt.

Nu till frågan.. Jag vill göra nått nytt. Inte färga håret för det orkar jag faktiskt inte med även fast jag kan vara sugen på mahognybruntrött. Men att färga håret var 6-8:e vecka är uteslutet. Those days are over for now. Jag tror jag faktiskt har haft alla färger bortsett från blått och grönt. Men sen 5 år tillbaka har jag inte färgat håret. Så skönt!!

Men tillbaka till frisyr. Jag står mellan två val. Antingen klipps håret av till en snygg, bohemisk page som är lättskött och så snyggt.

IMG_7462.JPG

Eller så blir det lång lugg med upphottade längder. Typ i stil med följande:

IMG_7467.JPG

Jag lever just nu i THE BUN. Alltid en slarvig och jäkligt bekväm knut uppe på huvudet. Det går inte att ha utsläppt då Elis hänger i håret till varje chans han får samt att det alltid bildas svinto i nacken. Så ska jag hotta upp the bun med en lugg eller ska håret ryka?

Standard

6 thoughts on “Lugg, page eller nått annat?

  1. Båda är ju skitsnyggt! Å ja tror du passar i bägge! Men lugg är ju kul å sååå fint! Mer frisyr om du har uppsatt. Kommer du ha utsläppt om det blir en page ? Isf är det också sjukt hett. Men om du ändå kommer sätta upp det så röstar jag för luggen 🙂

    • Emelie skriver:

      Eller hur?! Ja men precis så tänker ju jag lite också och vilket det till slut blev 🙂 Luggen!! whoop whoop!

  2. Page!!! I think you’d look fantastic with that style! Well, with either one actually, but I couldn’t dare to do the page so I want you to (and you have the fine profile and graceful neck to pull it off).

Kommentera

