13-18 månader, Allmänt, Elis, Kärlek

Skål för oss mammor

Idag var jag blivit allt blivit firad som mor för andra gången i mitt liv. Jag känner mig bortskämd, tacksam och lyckligt lottad att få vara någons mamma. Jag fick en härlig sovmorgon följt av frukost på sängen. En bricka med avokadomackor, nykokat kaffe, juice och chokladkaka. Nio vackra röda rosor, ett underbart handgjort kort och en bok (mer om den framöver…) som kommer på posten om några veckor. Massa pussar, kärlek och mer vila. Jag fick bada helt ostört så jag kunde göra minispa. Elis somnade sen till vilan utan något motstånd och bara gos. Jag åt en god sallad till lunch med massor av fetaost. Vi gick ut i solen och for till min mor för att fira få fira henne. Elis var lyrisk över att få vara där då han numera tjatar om mormor hela dagarna i ända.

IMG_8405.JPG

Jag är så jäkla lyckligt lottad som får äran att vara din mamma Elis. Du lär mig så mycket varje dag och det finns knappt några ord som kan beskriva den enorma kärlek jag känner för dig min lilla goseklump. Och Kalle, utan dig skulle jag aldrig klara av att vara den mamman jag är. Tusen miljoner tack mina två skatter. Jag älskar er, till månen och tilllbaka miljoner gånger om.

Standard

Kommentera

